[Pardus-kullanicilari] grub ve lisa

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
23 Mar 2006 Per 17:30:25 EET

Sayın arkadaşlar
Hepinizin anımsayacağı gibi amatör kullanıcı olarak Linux ile tanışmam
Kurban bayramında Pardus kurmam ile başladı 15-16 gün öncede suse 10.0
yüklemem ile birlikte grub sorunum tekrar hortladı. İlk kurduğumda ilk
hardımda windows varken ikinci hardıma Pardus yüklemiş ikinci harddaki
pardusa grubu kurduramayınca win xp yi silip ilk hardı ikiye bölüp başa
winxp ikinci bölümüne  de pardus kurunca grub oluşmuştu.Bu kez ikinci
hardımın boş bölümüne suse 10.0 yükleyince grub pardusu görmezden geliyor
suse içinden gruba ilave ile pardusu dahil ettiğimde initrd satırını siliyor
ve açmıyor.Grub oluşturmaktan pes ettiğim şu günlerde mailler arasında Lisa
ile açılışla ilgili yazışmalar gözlemledim. Eğer mümkünse bu konuda bilgisi
olan bir arkadaşımız bu programın oluşturuluşu konusunda bilgi verebilirmi?
Hardlarımın bölümleri şöyle
hda1                Windows
Hda2                Swap
Hda3                Suse 10.0
hdb1                Pardus .
hdb2                Boş
hdb3                Boş
hdb4                Boş
Bu disk kombinasyonuna göre nasıl bir Lisa Programı gerekebilir.Yardım ve
önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim. Saygılarımla

MSN Arama ile dünyayı evinize getirin! http://search.msn.com.tr