[Pardus-kullanicilari] Pisi-Kga Çöktü...

Hayrettin KÖROĞLU hayrett at gmail.com
23 Mar 2006 Per 07:49:55 EET

Pardusumuzun 1,0 sürümünün kurulumuyla hasret gidereyim diyerek dün gece
Pradus'u yeniden kurdum. Pisi-KGA'yı 1,0,2 sürümüne yükseltgemek istedim.
Birden bire Pisi kapanıp yeniden açıldı ve yönetici şifremi istedi.
Girdikten sonra kurulumun tamamlandığını söyledi. Pisi'yi yeniden açtığımda
hata verdi. Tasma üzerinden ya da Sistem içerisinden de açamadım. Yoksa
Pisi'nin kendi kendini güncellemesinde bir sorun mu var?