[Pardus-kullanicilari] mplayer,xorg

can_linux can_linux at superonline.com
22 Mar 2006 Çar 23:37:34 EET

Çarşamba 22 Mart 2006 18:06 tarihinde, Deniz Ogut şunları yazmıştı:

> Ne yapılacağını bilmiyorum ama ben de aynı sorunu yaşıyorum. Sorunun
> sadece sana has olmadığını belirtmek için yazıyorum bu notu.

Selam,

mplayer güncellemede aynı sorunu bende yaşadım.Yanlış anlamadıysam,
güncellemede mplayer bağlı paketlerden olan  xvid 1.1.0 versiyonunu istiyor
ancak pardus 1-0 deposunda 1.0.2 versiyonu mevcut. Test deposunda yeni
versiyonu gördüm.Sanırım xvid in yeni versiyonunun normal depoya taşınması
gerekli. Tabii yanılmıyorsam.
Geliştirici arkadaşlar bilgi verirse seviniriz.

Teşekkürler

Can