Re: [Pardus-kullanicilari] HP 1020 Laserjet Yazıcısının Kurulması

Aydin Demirel aydindem at gmail.com
22 Mar 2006 Çar 22:07:23 EET

Ünal Özüm wrote:

> Şu an becerebildim değişikliği
> ancak yazıcım artık çalışmıyor. sabahki güncellemelerden sonra yazıcım
> artık çalışmıyor..
>

> 22.03.2006 tarihinde *Ünal Özüm* <sofamor at gmail.com
> <mailto:sofamor at gmail.com>> yazmış:
>
>     teşekkür ettim ama denemeden etmiştim
>     oysa dediklerinizin hiç biri ile başamadım
>     root olduktan sonra kate ve kwrite girmek istediğimde şu raporu aldım
>     Xlib: connection to ":0.0" refused by server
>     Xlib: No protocol specified
>
>     mc ye girdikten sonra wrapper betiğine girmek istedğimide konsol
>     dondu ve başaramadım..

> [...]
Selam. Sabahki güncellemeler dediğiniz şey benim söylediklerim mi acaba
tam anlayamadım.
Eğer dediklerimi yaptıysanız yazıcının çalışması lazım normalde. Ama
deneme sayfası aldırmaya çalışıyorsanız almayabilir. onun yerine
openoffice ya da başka bişeyden çıktı almayı deneyin. Yazıcınız /usb/lp0
altında olması lazım. kurarken buna dikkat etmelisiniz. zaten eğer
driver doğru bir şekilde kurulduysa yazıcınız /usb/lp0 altında otomatik
olarak gözükecektir. Tüm bunları denediyseniz cups'u yeniden başlatmayı
deneyin, root olarak: "/etc/init.d/cupsd restart"

Kolay gelsin.