[Pardus-kullanicilari] özel internet sayfalarýna baðlanamama

Bahadýr Kandemir bahadir at pardus.org.tr
22 Mar 2006 Çar 17:55:53 EET

Çarşamba 22 Mart 2006 17:38 tarihinde, M.Serdar Özmetin şunları yazmıştı:
>        Merhaba. Şirketimizin, kendimize ait şifrelerle girdiğimiz özel
> bir sayfası var.  Bu sayfaya hangi tarayıcıyla girmeyi denersem
> deneyeyim "Yönlendirme limiti aşıldı" veya benzeri hatalar vererek
> duruyor. Bu sebeple iş yerimde linux kullanamıyorum. Acaba sorun ne
> olabilir?

Problem Linux'da değil, web uygulamanızda. Firefox, bir adrese ulaşmaya
çalışırken 20'den fazla yönlendirme ile karşılaşırsa "Yönlendirme limiti
aşıldı" hatası veriyor. Bu, sürekli yönlendirme yaparak bellek şişmesine
sebep olabilecek kötü niyetli uygulamalar için düşünülmüş bir özellik.

Firefox'da, adres satırında about:config yazın, açılan sayfadaki
network.http.redirection-limit değerini yükseltebilirsiniz, ancak tavsiye
etmiyorum. 20'den fazla yönlendirme yapma normal bir davranış değil, 2
yönlendirme bile fazla.