[Pardus-kullanicilari] GRUB'a =?utf-8?q?kar=FE=FD=2E=2E=2E?=

Mustafa Kılıç mustafa5kilic at gmail.com
21 Mar 2006 Sal 18:26:16 EET

Salı 21 Mart 2006 18:03 tarihinde, Y. A. E şunları yazmıştı:
> Teşekkür Ederim, ancak;
>   Dediğin gibi üşenmeden Pardus'u C:(hd0)'de XP olduğunda göre "hd1"e
> kurdum ve ön yükleyici de hd0 üzerine kurdum. Yine doğrudan XP'ye geçiyor.
> Diğer taraftan, Wiki'deki makaleyi okudum, link için sağol. Söylenenleri
> yaptım. Onayladı.

Birden fazla sabit diskiniz varsa, pardus'u master diske kurunuz ve kurulumun
enson aşamasında önyükleyici seçiminde yine pardus'u kurduğunuz master diski
seçiniz. İlgili bağ;
http://www.pardus-linux.org/forums/viewtopic.php?t=426&postdays=0&postorder=asc&start=15

-----
Mustafa Kılıç