[Pardus-kullanicilari] RE: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 2, Konu 121

Koray Löker loker at pardus.org.tr
21 Mar 2006 Sal 15:03:46 EET

Salı 21 Mart 2006 15:00 tarihinde, Belgin GÜNAY şunları yazmıştı:

> Örneğin gelecek 1.1 sürümünde Nvidia driverı ve usb adsl modem desteği
> Otomatik olarak tanıyacak şekilde gelemez mi kurulumun içinde?

Bu tip sorunlarla ilgili çalışmalar yapılıyor, ancak burada temel problem
teknik değil, firmaların desteği... USB modemlerin linux üzerinde çalışması
için gerekli sürücüler sağlanmadığı takdirde, açık kaynak kodlu projelerden
faydalanarak genel sürücüler ya da özel çözümler üretmeyi deniyoruz
örneğin...

ama burada pardus geliştiricilerinden önce, modemi aldığınız
firmaya "kullandığım işletim sisteminde çalışması için gerekli yazılımı bana
sağlayın" diye talep etmeniz gerekir gibi geliyor bana...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->