Re: [Pardus-kullanicilari] ses kartý ve hata bildirimi

İlker ÜLFER ilkerulfer at gmail.com
20 Mar 2006 Pzt 13:23:31 EET

bende de asus notebook var. Onun ses kartı da aşağı yukarı aynı marka. Fakat
realtek'in resmi sitesinden linux sound defination file ile onu indirip
pardusa kurman gerekiyor. Dosyayı dermelen lazım. Önce pardusa Glib GTK ve
Gcc+ kurman gerekebilir.

20.03.2006 tarihinde Salih onur zorlu <salihonur at msn.com> yazmış: