[Pardus-kullanicilari] kde

Mehmet H akyil45 at gmail.com
20 Mar 2006 Pzt 08:06:25 EET

onder at xcoders.net yazmış:
> selamlar,
>
> bu sabah bilgisayarımı açtığımda aşağıdaki mesajla karşılaştım kde
> çalışmıyor.
>
> the following installation problem was detected while trying to start kde :
>
> no write access to $home directory (home/onder)
>
> kde unable to start.
>
> root olarak açmayı denediğimde root kullanıcısının kde yi
> başlatamayacağına benzer bir şeyler söyledi.
>
> teşekkürler
>
> önder arslan

merhabalar
sanıyorum daha önce benzer bir mesajı ben de almıştım. yanlış
hatırlamıyorsam diskim dolmuştu o yüzden almıştım. /tmp klasörü ve /home
klasörlerini kontrol edip diskinizde az da olsa boşluk olup olmadığını
kontrol etmeniz gerekiyor. alt+f2 ile (yanılmıyorsam) text ortamdan
login olup kontrol edebilirsiniz.
tabi bu sadece bir olasılık.
iyi çalışmalar.