[Pardus-kullanicilari] Hp Psc 1310 printer

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
19 Mar 2006 Paz 21:34:34 EET

Arkadaşlar
Pardusu tekrar kurduktan sonra güncellemeleri program ekle kaldır modulüne
yeni depo adresini yazdıktan sonra güncellemeleri yaptım fakat daha evvel
devel depoda olan hp psc 1300 serisi printerleri kapsayan dosya olmadığı
için printerimi tanıtamadım depolar değişirken bu dosya depoya konmadımı
acaba bilgilendirirseniz sevinirim.Teşekkürler

Aradığınız herşeyi en kısa sürede MSN Arama ile bulabilirsiniz!
http://search.msn.com.tr