[Pardus-kullanicilari] YALI ve Pardus'a geçiş projemiz..!

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
18 Mar 2006 Cmt 18:34:40 EET

Cevap 0 :
iki kere mail atmaya lüzum yok.

Cevap 1:

Çok aykırı olmadıkça sorun olmaz.

Cevap 2:
Çalışır. zaten bir çok insan öyle kullanıyor. Yalı algılamasa bile elle kendin
ayarlayabilirsin, ne de olsa bölümlerden anlıyor gözüküyorsun.

Cevap 3 :
Kurabilirsin ancak grub'u kurarken kuracağın yeri sistemin ilk baktığı
harddiskin başına yöneltmelisin (hda olmalı ama sda'da olabilir
sistemine bağlı.)

Kolay gelsin.

ihsan.

Cumartesi 18 Mart 2006 18:12 tarihinde e.centre şunları yazmıştı:
Cumartesi 18 Mart 2006 17:54 tarihinde e.centre şunları yazmıştı: