[Pardus-kullanicilari] Program ekle kaldır modülü yüklenemedi hatası

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
17 Mar 2006 Cum 20:05:10 EET

Sayın arkadaşlar
12 gün uğraşıp suse windows pardus birlikteliğini sağlayacak grubu
oluşturamadım başa döndüm Birnci hardın ilk bölümünde winxp ikinci
bölümündeki pardusu silip suse yükledim ikinci hardın başına da pardus
kurdum win xp ve suseye grubla giriyorum pardusa açılışta F11 boot
seçeneğinden 2 nci hard tecihi ile giriyorum .Pardusu tekrar kurduktan sonra
eksik paketleri yüklemek için program ekle kaldır akabinde parola  yeni depo
adresine de hhtp://paketler.org.tr/pardus-1/pisi-index.xml girdim depo
güncellemesine başladım .elektirikler kesildikten sonra kapanan bilgisayarı
açtım.Proram ekle kaldır modülü yüklenemedi
uyarısı ve tablodaAn error occoured during your last KDE upgrade leaving an
arphanded control module
You have old third party modules lying around check this points carrefully
and try to remove the module mentioned in the error message.If this
fails,consider contacting your distributor or packager  Uyarısı çıktı ve
yükleme için herhangi birşey yapamıyorum  Bu Paket ve ürün dağıtıcısıyla
temasa geçmem uyarısını nasıl egale eder modülü tekrar
çalıştırabilirim.Teşekkürler

E-postalarınızı ve kişisel bilgilerinizi MSN PC Koruma ile güvenlik altına
alın! http://www.microsoft.com/turkiye/guvenlik/