[Pardus-kullanicilari] Pardus Ağ Yapılandırması

sedat akçay sedatakcay at gmail.com
17 Mar 2006 Cum 18:54:10 EET

Merhaba ben evde kullandığım bilgisayarıma Pardus işletim sistemi kurdum
herşey güzel gitti bi problem çıkmadı fakat internete bağlanmak için ağ
yapılandırma sihirbazına girdim çarpı işareti ile kapalı olarak görünüyordu,
düzenle diyim ip adresi verdim, ağ geçidini girdim windows da olduğu gibi
Açık diyip yeşil ticket işareti verdi ağ bağlantısına fakat genede bağlantı
alamadım. Otomatik bulsun dediğimde kapalı diyim gene çarpı işareti veriyor
hiç bi şekilde internete çıkış alamadım 3.5 uğraştım olmadı yardım ederseniz
çok sevinirim. Teşekkürler kolay gelsin....