RE: [Pardus-kullanicilari] Xorg.conf external screenayarları

Jituxramon jituxramon at gmail.com
17 Mar 2006 Cum 15:41:29 EET

Acaba bu adam neyce konuşuyor :D

-----Original Message-----
From: pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr
[mailto:pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr]On Behalf Of Gürol
BARIN
Sent: Friday, March 17, 2006 11:28 AM
To: pardus kullanıcılar
Subject: [Pardus-kullanicilari] Xorg.conf external screenayarları

Kendimi her sorunu çözer, bilirdim ama takıldım işte. Sorunum şu Pardus
kurulu Asus AMD XP mobile işlemcili dizüstü bilgisayarımda herşey
mükemmel fakat iki gün önce datashow yapmak isteyince, kullanıcı
ekranına kadar mükemmel olan herşey giriş yapınca mavi ekrana döndü.
Yani bilgisayar ekranımda görüntü var datashowda yansı yok. Problemi
tespit ettim ama xorg.conf dosyasında external screen nasıl
enable/disable yapılır onu bir türlü başaramadım. Xorg external screen
ayarlarını nasıl yapacağım konusunda yardımlarınızı bekliyorum. Katkıda
bulunan/bulunacak herkese teşekkürler.

Gürol