[Pardus-kullanicilari] CD Sürücüsü Hatası

Hayrettin KÖROĞLU hayrett at gmail.com
17 Mar 2006 Cum 13:58:30 EET

Bir CD'yi CD sürücüme taktıktan sonra üzerindeki düğmeye basarak CD'yi geri
alamıyorum. Hatta düğmeye bir defa bastıktan sonra CD sürücümden sanki CD'yi
okuyamıyormuşçasına sesler geliyor. Bilgisayarı yeniden başlatınca ise en
son aşamada bir takım uyarılar veriyor ve ekran öylece kalıyor. Ancak
sıfırlama düğmesine basarak bilgisayarı yeniden beşlatabiliyor ve CD'yi geri
alabiliyorum. Sorun ne olabilir acaba? (CD sürücüm; 52X LG GCR-8520B)