[Pardus-kullanicilari] ACPI Sorunu

Furkan Duman coderlord at gmail.com
16 Mar 2006 Per 15:13:13 EET

Pardus kullanmaya hemen baÅŸlayabilirsiniz. ACPI problemi sadece pil durumunu
Pardus'ta görememeye sebep oluyor. Başka bir yan etkisi yok.

Uluzilla'dan anladığınız üzere bu sorunu da çözdük. Ancak yeni kernel'in
depoya girmesini beklemelisiniz. Daha sonra DSDT pisi paketini yükleyip,
birkaç basit ayar yaparak pil durumunu da görüntüleyebilirsiniz.

Sizin için pil durumunu görememek çok da önemli değilse Pardus'u hemen
kullanmaya başlayın. ;)