Re: [Pardus-kullanicilari] program eklerive chm formatı

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
16 Mar 2006 Per 14:05:17 EET

Merhaba,

Öncelikle hangi oyunlardan bahsediyorsunuz ? chm uzantılı dosyalar
için chmviewer programını kullanabilirsiniz. Ama pisi paketi yok
galiba. Bunun için programın kaynak kodlarını indirdikten sonra.
Konsoldan tar zxvf kurulum_dosyası  ve ardından root olarak ( su
komutuyla ) programın açıldığı klasöre girin ( cd klasör_adı ) .
Sırasıyla ./configure ,  make  ve make install komutlarını çalıştırın.
Komutları çalıştırırken hatalı bir şekilde sonlandığını fark
ederseniz. Buraya yazabilirsiniz. İyi günler iyi çalışmalar.

Serbülent ÜNSAL