[Pardus-kullanicilari] Depo ayarinda problem

Sezer Yesiltas sezer.yesiltas at gmail.com
16 Mar 2006 Per 09:55:47 EET

Tekrar merhaba,
Ben kararlı bir sistemle çalışmak istediğim için  sadece pardus-1 deposunu
kullanıyorum, diğerleri riskli olabilir diye düşünüyorum(Bunu geliştiriciler
de söylüyor zaten).
Diğer depoları pisi-kga'ya eklemek yerine bu depolarda ihtiyaç duyduğum
programların  pisi paketlerini indirerek kurmayı tercih ediyorum.
Mesela fasafisoyu depo olarak eklemedim ama amsn için
http://ahmet.fasafiso.org/pardus/ adresinden pisi paketlerini indirdim.
Dediğim gibi ben kararlı bir sistemle çalışmak istiyorum ama siz yapılan
geliştirmeleri takip ve test etmek, linux'la ilgili tüm oluşturulmuş pisi
paketlerini kurup araştırmak, nelerin güncellendiğini anında görmek istiyor
olabilirsiniz.

Sezer.