[Pardus-kullanicilari] pardus kullanici sifremi degistirip sonra unuttum

Arda Çetin arda at linux-sevenler.org
16 Mar 2006 Per 00:50:20 EET

Perþembe 16 Mart 2006 00:31 tarihinde, A K þunlarý yazmýþtý:
>   Söyleneni şu şekilde yaptım:
>   $ passwd komutu sonrasında yeni bir parola yazdım enter dedim ama
> "Authentication taken manipulation error" şeklinde uyarı çıktı. Her
> türlü şifre denememe karşı aynı uyarı çıkıyor.

Benim hatam, özür dilerim.
su komutu gereksiz oldu..

Konsolda root olduktan sonra yapmanýz gereken sadece "passwd kullanýcýadý"
dedikten sonra direk yeni parolalarý soracaktýr.

Selamlar.
--
Arda Çetin <arda at linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds