[Pardus-kullanicilari] Açılışta titreme...

Engin Uysal engin19 at gmail.com
15 Mar 2006 Çar 21:43:43 EET

Bilgisayarı ilk açtığımda, Pardus'un açılışındaki sarı çizgili ekran
olağan olmayan bir biçimde titremeye başladı. Sanki hemen yanında bir
cep telefonu çalıyormuş gibi oldu. Ama etrafta cep telefonu falan yoktu.
Manyetik olarak sadece arkada bir modem ve 1 mt. uzağında televizyon
var. Bu olay 30 sn. kadar sürdü (sarı çizgi ortalara gelmişti). Korktum
ve güç düğmesine basılı tutarak bilgisayarı kapattım. Tekrar açınca her
şey olması gerektiği gibiydi. Acaba televizyondan mı olmuştur? Ciddi bir
sorun olabilir mi?

Saygılarımla,
Engin Uysal