[Pardus-kullanicilari] Windows pardus suse

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
14 Mar 2006 Sal 18:31:47 EET

Sayın arkadaşım
Sisin önerinizi aynen uyguladım 5 leri ve 6 ları değiştirdim  Error 22 No
such partition çıktı
mail atarkengrubdaki enson satırı atlamışım initrd satırı mevcut
gurub o şekli ile açılışı başlatıyorr Pardus ikonu çıkıyor açılış 35-40
satır kadar yürüyor kernel panic satırıyla duruyor Linux hakkınd hiç bilgim
olmadığı için kernel adresinde bir tutarsızlık var gibime geliyor hatta suse
kurarken pardusu bozma ihtimaline karşı ilk hardımın ikinci partisyonuna
tekrar gurubu oluşturup açtım winxp ve pardus açılıyor suse grub dışı
kaldığı için suse DVD sini takıp updafe seçeneği ile suse yi update ettim bu
sefer de grubda windows ve suse mevcut gruba yaptığım müdahale ile pardus
grub da açar gibi yapıp kernel panic ve duruyor.Teşekkürle