Re: [Pardus-kullanicilari] pardus-wiki, hesaplar ve yazdıklarımız

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
14 Mar 2006 Sal 14:57:52 EET

Merhaba

Şahsen sizin zaten sağduyulu davrandığınızı biliyorum ve aşağıda
okuduklarımdan da bunu
tekrar gözlemleme fırsatım oldu. Kimi zaman fevri davranışlarımız
olabilir, ama sürecin
tamamına bakılırsa herkesin bir parça işin ucundan tuttuğu bir yerde
önemli olan sonuca
odaklanmak diye düşünüyorum.

Wiki yöneticileri eminim ki Wiki'deki yazıların nitelik ve nicelik
açısından bundan sonra
daha da artırılması ve belki daha özgür bir çalışma ortamı sağlanması
konusunda ellerinden
geleni yapacaklardır. ;-)

İyi çalışmalar
Görkem