[Pardus-kullanicilari] Pardus Çalýþ an ve Slax Live

Arda Çetin arda at linux-sevenler.org
14 Mar 2006 Sal 12:17:30 EET

Quoting Bugrahan KORKMAZ <kickboksor at gmail.com>:

> O zaman abi boyutunu 200 mbye küçültemez miyiz...
> Ama hala modüllü olmasý yönünde ýsrar ediyorum...

Bunu Uludag Ekibi yerine disaridan gonullulerin yapmasi daha uyun olur diye
dusunuyorum.
Web sayfasinda yazan[1], Uludag Projesi seminerlerinde anlatilan, yakin
gelecekte yapilmasi istenen ekolojik sistem, olusturulacak yeni is modelleri
derken bunun gibi bir sey kastediliyor olsa gerek ;)

Calisan CD'nin yeni surumu ciktiginda, projeden bagimsiz, farkli live cd'lerin
de cikacagini umuyorum. (En azindan ben kendim kullanmak icin biseyler
dusunuyorum ;) )

[1] http://www.pardus.org.tr/hakkimizda.html (Bkz. Pardus Vizyonu)
--
Arda Cetin <arda at linux-sevenler.org>