[Pardus-kullanicilari] pardus-wiki, hesaplar ve yazdıklarımız

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
14 Mar 2006 Sal 11:22:10 EET

Öncelikle NASIL_Digikam ve Wesnoth yok.

İkincisi bu yapılan son derece ayıp bir şey. Dokümanlar korunduğu gibi
kullanıcılarda korunabilirdi. Hatta dokümanlardan evvel kullanıcılar
korunmalıydı desem yeri vardır. Kullanıcılar o dokümanları yazabilir
ama o dokümanlar kullanıcıları oluşturamaz.

Ben şahsen  bu olaya gönül koydum.

ihsan.

Barış Metin şunları yazmıştı: