[Pardus-kullanicilari] Sorun sistem(Kde) devre dışı:

can_linux can_linux at superonline.com
14 Mar 2006 Sal 01:45:06 EET

Merhaba tekrar,

Birkaç gün önce aşağıdaki sorunumu iletmiştim.Çok da iyi iletememiş olabilirim
ne de olsa pardus için masaüstü kullanıcısı seviyesindeyim henüz.Bu sorunla
ilgili Bugzilla 'ya  üye oldum ve sorunu acemice de olsa girdim.

Şu an bilgisi olan arkadaşlardan ricam : masaüstü ayarlar ikonuna dahi
tıklasam Amarok çalışıyor en azından nasıl nasıl düzeltirim.Tekrar kuracağım
ama bazı dökümanlar birikti ve yeni taktığım CD-DVD rom a yazmakta da sorun
yaşıyorum

mutlu geceler,

Dipnot: Amarok un bu sebeple ilk çöktüğü log da elimde(mail olarak amarok
geliştiricilerine gönderilmesine izin verdim). Ancak konuyla ilgili olduğunu
sanmıyorum.

Cumartesi 11 Mart 2006 00:50 tarihinde, can_linux şunları yazmıştı: