Re: [Pardus-kullanicilari] CPU Sıcaklığını Öğrenmek: Nasıl?

Bugrahan KORKMAZ kickboksor at gmail.com
13 Mar 2006 Pzt 17:51:42 EET

Onur abi, dediğiniz komut çalışmadı. Root ve user olarak denedim, oladı.
Hata şu:

cat: /proc/acpi/thermal_zone/THRM/temperature: Böyle bir dosya ya da dizin
yok

Diğerinde ise programı çalıştırdım ancak yerini bulamadım. Alternatif yol
varsa rica etsem yazar mısınız?

Knazar ya da başka bir programa bu uygulamalar grafik arabirimde verilebilir
mi?

Yardımlarınız için teşekkürler...