[Pardus-kullanicilari] hangi paketler çekirdek güncelleyince yeniden build edilerek kurulmalı

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
12 Mar 2006 Paz 21:25:12 EET

Selamlar
ilk önce deneme yapmak için devel 'den çekirdeği güncellediğimi itiraf edeyim.
çekirdek güncellemesi yapınca alsa sürücülerinin olmadığını öğrenmiş olduk
onların pisi lerini yine devel den build edip kurdum.

ancak bir sorum var hangi paketlerin çekirdek güncellemesi yapınca yeniden
build edilip (çekirdek kaynak kodu ile) kurulduğunu nasıl öğrenebilirim.

hazır güncelleme işleri devam ediyorken çekirdek biraz akıllı olsa da bu tür
bir işlemi yaptığım zaman sisteminizde şu şu paketler var bunlar çekirdek
kaynak kodu ile derlenmeli falan mı dese?

bunun imkanı var mı?

ben deneme yanılma ile
slmodem
ndiswrapper in
bu gruba dahil olduğunu buldum. başka belirtici bir kural var mı

kolay gelsin
--
Ertuğrul Erata