[Pardus-kullanicilari] internete bağlanmadan kullanabileceğimiz bir sözlük programı var mı?

Erhan Onur onursendag at gmail.com
11 Mar 2006 Cmt 23:18:15 EET

Ktranslator ı deniyebilirsin Babylon gibi calısabiliyor. tıkladın
kelimemin uzerinde pencere cıkıyo ve anlamını ogreniyosun. Depodan pisi
paketini indirebilirsin. İngilizce-Turkce cevirim kutuphanesi baya bir
olgunluga ulasmıs. onuda ayrıyeten indiriyorsun. Onu unzip yaptıktan
sonra programa sozcuk kutuphanesinin yerini gosteriyosun. Isim olarak
Eng-Tr yazdıktan sonra DICT eklentisi olarak seciyosun. Ayarlar bu
kadar. Kolay gelsin.