[Pardus-kullanicilari] Kapanış sorunu.

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
11 Mar 2006 Cmt 21:08:17 EET

Selamlar
Engin Bey ile ben aynı marka bilgisayarı kullanıyoruz.
aynı ifade ende var ama benim bilgisayarım kapanıyor kapanma ile ilgili tam
bir sorun yok. bazen(nedenini anlamadığım şekilde) X sunucu kapanmadığı için
kapanmıyor. x sunucuyu sonlandırınca kapatabiliyorum.lspci çıktısına göre
disabled edilen aygıtlar aşağıda. birisi modem diğeri de yanlış anlamadıysam
modemin ses ile ilgili aygıtı.

0:02.6 Modem: Silicon Integrated Systems [SiS] AC'97 Modem Controller (rev a0)
00:02.7 Multimedia audio controller: Silicon Integrated Systems [SiS] Sound
Controller (rev a0)

tam kapanmama olduğu zaman hangi raporları nasıl almamız lazım bunu listeye
yazarsanız(geliştirici arkadaşlar) bence çok iyi olur. bu şekilde raporlama
çok yüzeysel oluyor. bazen oluyor bazen olmuyor demek mantıklı olmadığı için
hatamı tespite uğraşıyorum.

Kolay gelsin

Ertuğrul Erata