[Pardus-kullanicilari] Turbo Pascal/C

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
11 Mar 2006 Cmt 12:25:58 EET

Normalde gpc var, galiba pisi paketi yok.

http://www.gnu-pascal.de/gpc/h-index.html

Bu linklede kolay kolay kurar yada paketi beklersin.
http://www.gnu-pascal.de/gpc/Binary-Distributions.html#Binary-Distributions

Ha bu arada  o senin dediğin insanları tembelliğe itmek için değil,
kısaca israfı önlemek. ;)

Ben bugünlerde bir kod yazıyorum, zorunlu olarak alt seviye ,
sdl.h gmp.h falan yasak. günler sürüyor. alt tarafı bir kaç gün
sürecek bir kod. :(

Selamlar ihsan.

Hayrettin KÖROĞLU şunları yazmıştı: