[Pardus-kullanicilari] mudur.py ile ilgili

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
9 Mar 2006 Per 18:26:47 EET

Selamlar
apache'ı svn devel^den yeniden build ederek kurdum.

sonra hav register ile kayıt ettim.
ve service apache start komutu ile başlattım.
çalışıyor.

burada sorma istediğim bir şey var service yazıp iki kere tab a
basınca /etc/init.d altındakileri getiriyor. init betileri bunlar ama bizim
kullandığımız mudur.py ile ilgili betikler değil bunun yerine
System.Service de register edilmiş betikleri getirse veya hiç getirmese...

kolay gelsin

comar api düzenleniyor. mudur.py deki değişiklikleri comar api tamamlanıncaya
kadar beklemeli miyiz?

Çarşamba 8 Mart 2006 23:43 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:

--
Ertuğrul Erata