[Pardus-kullanicilari] 512MB flash ramli thinclient'a nasýl pardus kurabilirim ?

Tarik YILGIN tyilgin at hotmail.com
9 Mar 2006 Per 22:48:47 EET

Arkadaslar merhaba
bilirsiniz thinclientlarda HDD yoktur ve desteklemez. 512mb flash ram (dom)
ile gelir. uzerlerine linux'un baska bir versiyonunu yukluyorlarmis. Ben
bunun yerine bu kadar alanda pardus'u kurabilirmiyim. Ha birde win
uygulamasi calistiracagim icin wine'yide kurmam gerekiyor.

Uzun zamandir arastiryorum bir sonuca ulasabilemedim.

Bu konuda yardimci olabilecek olan olursa sevinirim.

Her yönüyle sohbetin tadi ancak Messenger ile çikar!
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584