[Pardus-kullanicilari] xerox 3117 tekrar

Değer Muharrem PardusTestcisi at f2s.com
9 Mar 2006 Per 15:52:42 EET

On Thursday 09 March 2006 12:16, Ünal Özüm wrote:
   dayanamadım geri döndüm...
   ve yeniden pardusu kurdum, sistemi güncelledim.
   şöyle bir durum gelişti...
   1. cd içerisine girip sh setup.sh komutunda gene login prompt ve
 konsol donuyor...
   2. /usr/cups/model/foomatic-ppds/Xerox şeklinde bir dizinin
 olmadığı uyarısını alıyorum

Engin Bey dün aynı yazıcıyı sorunsuz şu şekilde çalıştırdığını
söylemişti:
	>Bende de aynı yazıcı var ve sorunsuz kullanıyorum. Tanıtmak için
	>normal kullanıcı olarak konsoldan cd nin içine girin ve
	>sudo sh setup.sh komutunu verin.
	>Daha sonra diğer adımları uygulayın.

Bir de bu şekilde denmeniz mümkün mü lütfen?

Saygılar,
Değer