[Pardus-kullanicilari] Ağ yazıcısı Sorunu

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
9 Mar 2006 Per 10:36:38 EET

Selam
Perşembe 9 Mart 2006 10:24 tarihinde, Faruk Taştepe şunları yazmıştı:
> Bu yazıcı aynı zamanda XP ye bağlı bir makinede paylaşıma açılmış durumda.
> Dediğiniz gibi SMB den aradığımda da XP yüklü makineyi görüyorum ama ona
> bağlı olan yazıcıyı göremiyorum.
yazıcınız smb yazıcı anladığınız gibi
ağ yazıcısı diye aratmanızın gereği yok diye düşünüyorum.
tara dediğinizde bağlı olan workgroup u gösteriyor(bende)
sonra + var sağında ona tıklıyorum paylaşımdaki  bilgisayarları görüyorum
onun sağındaki + yatıklıyorum ve yazıcıyı seçiyorum. (benim yazıcım 98 e bağlı
XP değil) xp de kullanıcı adı ve şifresi ister mi bilmiyorum
sonra yzıcıyı seçip ileri diyorum sonrası normal yazıcı kurulumu

Kolay gelsin

--
Ertuğrul Erata