[Pardus-kullanicilari] Türkçe Karakterler...

Hayrettin KÖROĞLU hayrett at gmail.com
9 Mar 2006 Per 09:58:19 EET

Oturumu yeniden başlattığımda sorun düzeliyor ama zaman zaman aynı sorunu
yaşıyorum. 10 bilgisayarda Pardus yüklü, zaman zaman diğerlerinde de bu
sorun ortaya çıkıyor. Bunun dışında durduk yere bilgisayarın kapandığı, yine
durduk yere Ofis paketinin kapandığı (bunu sık yaşıyorum) oluyor. Çocuklar
farketmeden kısayol tuşuna falan mı basıyorlar  bilmiyorum. Durduk yere tuş
takımının ayarları değişerek gecikme geliyor. Tuşa basılı tuttuğunuzda ancak
yazı yazılabiliyor. Erişilebilirlik  seçeneklerine girdiğimde ayarlar normal
görünüyor. Ayarı değiştirip, yeniden nomale alıp "Uygula" dediğimde
düzeliyor ama, bu ayarı ben değiştirmeden, kendiliğinden nasıl böyle
değişiklik yapıyor anlamadım.

Bunların  dışında  çözünürlüğü   ne yaptıysam, 800x600'ün üzerine
çıkaramadım (Bütün yazılanları uyguladım.) Tuş takımına çok kısa süreli
bastığımda çok fazla karakter yazılıyor. Saat  çok hızlı işliyor....
BİTMEZZZZZZZZZZZZZZ..... :)))))

Ne olursa olsun Pardus'a devam....

Anakart MSI, işlemci   AMD Sempron 2500+