[Pardus-kullanicilari] kontact ve kmail nere gider?

remzi.koglu at deu.edu.tr remzi.koglu at deu.edu.tr
9 Mar 2006 Per 09:04:15 EET

iyi çalışmalar herkese,
 bu bir hatamıdır değil midir bilemedim ,raporda etmiş değilim,  ancak

henüz ayarlarını yeni yaptığım kontact ve kmail panelden ve programlardan
kayboldu

kaldırmadım , dahası ayarları (eposta için pop3 smtp vs )dışında hiçbir
şeyi kurcuklamadım

eklemek için menü güncelleştirme aracında eklenecekler içinde de görükmüyor

Kbul user altındaki bi yerlerde her iki adına da klasörleri buldu

Kontact ve Kmaili , panele ve programlara nasıl geri çaarabilirim konusunu
bana anlatabilecek arkadaşa/lara şimdiden teşekkürler ederim.

remzi