[Pardus-kullanicilari] Donanım

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
9 Mar 2006 Per 00:50:47 EET

Sayın Arkadaşlar
Bulunduğum yörede linux bilgisi olan bulunmadığı kendiminde amatör ve yeni
linux a başlayan kullanıcı olarak uyum sağlamayan USB modemimle boğuşacağıma
59.-YTL ye Datro eternet usb modem alarak problemi çözdüm Pardus un doğumu
daha yeni daha 3 aylık çocuk sayılır ilk önce emekliyecek sonra yürüyecek
daha sonrada koşmaya başlayacak.Bizler ne kadar sabırlı olursak geliştirici
arkadaşlar daha az sitres ile Pardus
1.1 sürümünü bizlerin kullanımına sunarlar Win 95 Win 98 de yaşanan
sorunlarla karşılaşmadık Win XP nin lanse edilişinde çöken sistem
Microsoftun ürününü gecikmeli piyasaya çıkartabildi ki 30000 in üzerinde
çalışanı ile bu arenada Pardus geliştirici ekibi ile bu ekibe bilgileri ile
yardımcı olarak destek veren gönüllüleride sayarsak zannedersem 50 kişiyi
geçmiyor.Güncel ihtiyaçlarımız şu anda mevcut sistem ile yürüyor.Ofis
programını kullanabiliyor yazıcıdan çıktı alabiliyorsak ne mutlu
bize.Merakımdan windows u bir kenara bıraktım Pardus ile çıktığım linux
tabanlı sistemde her ay dergiler ekinde verilen Mandrake Knopix Suse gibi
sistemlere bakıp her sistemde değişik neler var mukayesesi Pardusun pek de
fazla noksanı olmadığı kanaatindeyim Pazar günü SUSE 10.0 en son sürümünü
yükledim makineme Pardusda sorunsuz olarak dinleyip seyrettiğim DVD lerimi
okumadı.Skype kurdum SUSE de de karşı tarafın sesi geldiği hakde benim sesim
gitmiyor.Printer im SUSE de normal baskı yaparken Open officede çıktı
vermedi.Lütfen arkadaşlarımıza fazla yüklenmeyelim maillerinizi okuyup
tecrübe kazanmış kullanıcı arkadaşlar da çözüm yolunda yardımcı
oluyorlar.Hepinize saygılar Geliştiricilere kuvvet ellerine sağlık

E-postalarınızı ve kişisel bilgilerinizi MSN PC Koruma ile güvenlik altına
alın! http://www.microsoft.com/turkiye/guvenlik/