RE: [Pardus-kullanicilari] ne sorunum yayınlanıyor, nede yanıt buluyor...

Dr.İ.Tayfun ŞAHİNER tayfunsahiner at gmail.com
8 Mar 2006 Çar 23:53:53 EET

-----Original Message-----
From: pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr
[mailto:pardus-kullanicilari-bounces at uludag.org.tr] On Behalf Of Görkem
Çetin
Sent: Wednesday, March 08, 2006 11:51 PM
To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] ne sorunum yayınlanıyor, nede yanıt
buluyor...

S.Çağlar Onur wrote On 08-03-2006 23:43:
> İki çözüm görüyorum şu durumda, ya birazcık daha sabredeceksiniz ve bu
teknik
> problem için bize kızmaya devam edeceksiniz, akabinde biz yakın zamanda
> paketleri güncelleyeceğiz ve umuyorum sorununuz bertaraf edilecek ya da bu

> listede daha önce anlatıldığı yol ile paketleri derleyip/kurma yöntemini
> seçeceksiniz.

Her iki durumda da, vazgeçmeden önce 1.1'i beklemenizi öneririm. Şu anda
yapılan çalışmalar ve iyileştirmeler

- Daha fazla donanım tanımaya
- Sistemin daha hızlı çalışmasına
- Daha çok görsellik ve kullanım kolaylığı sağlamaya

yönelik olarak yapılıyor. Biraz sabır ile pişman olmayacağınızı "garanti
edebilirim".

İyi çalışmalar

Görkem

İlginize teşekkür ederim.zaten vazgeçmişte değilim.bu kadar bekledikten
sonra biraz daha bekleriz..
En azından şimdilik yol katediyorum
Hem sorunum yayınlanıyor hemde yanıtlar gelmeye başlıyor..
:)
Saygılarımla...