[Pardus-kullanicilari] ne sorunum yayýnlanýyor , nede yanýt buluyor...

S.Çaðlar Onur caglar at uludag.org.tr
8 Mar 2006 Çar 23:43:48 EET

Çarşamba 8 Mart 2006 21:59 tarihinde, Dr.İ.Tayfun ŞAHİNER şunları yazmıştı:
> Sanırım buradaki sorunlar çözülebilme kapasitesini göre
> yayinlanıyor.sorunumu detaylı anlatan mailler yollamama rağmen hiçbiri
> yayınlanmamış.

Yayınlanmaktan ne kastettiğinizi anlamadım, burası bir e-posta listesi ve siz
e-posta atınca tüm üyelere bu e-posta dağıtılıyor, dağıtılacak e-postaları
kimse seçmiyor.

> Ne gezmedik forum,ne okumadık wiki kaldı.bugs a da yazdım olmadı.sorunumun
> ana kaynağı olan modem driver ı nı geliştiren erdinç bey ede bir sürü mail
> attık olmadı.
>
> Sorunum zyxel prestige 630-11 adsl usb modemi pardusa kuramamak.ve benim
> sorunumu paylaşan yüzlerce insan var forumlarda çaresizce dolaşan.bu pardus
> çok iyi hoş olmuş ama
>
> Birde sorunlara çare olacak birileri olsa,yol gösterse ne güzel
> olur.umutsuzca bekliyoruz...

Malesef build-farm dediÄŸimiz paketleri ikili hale getiren sistemi daha
oturtamamış olmamız sebebi ile güvenlik açıkları dışında kalan paketleri
güncelleme yetisine sahip değiliz şu an. Bu yakın zamanda düzeltilecek ve şu
an üzerinde çalıştığımız bir şey, build-farm'ın son denemelerini yapıyoruz.

Bahsettiğiniz problem ise eğer depodaki sürücüler destekliyorsa (bu
marka/model içinde olmayabilir) daha önce burada malesef paket derleyerek
nasıl yapılacağı anlatılmış bir problem.

İki çözüm görüyorum şu durumda, ya birazcık daha sabredeceksiniz ve bu teknik
problem için bize kızmaya devam edeceksiniz, akabinde biz yakın zamanda
paketleri güncelleyeceğiz ve umuyorum sorununuz bertaraf edilecek ya da bu
listede daha önce anlatıldığı yol ile paketleri derleyip/kurma yöntemini
seçeceksiniz.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>