[Pardus-kullanicilari] xerox 3117 tekrar

Erdem Tezcan erdem_tezcan at yahoo.com
8 Mar 2006 Çar 21:17:25 EET

Bende de aynı yazıcı var ve sorunsuz kullanıyorum. Tanıtmak için normal kullanıcı olarak konsoldan cd nin içine girin ve
sudo sh setup.sh komutunu verin.
Daha sonra diğer adımları uygulayın.

DeÄŸer Muharrem <PardusTestcisi at f2s.com> wrote: Yine pardon!
 /usr/share/cups/model/Xerox bir dizin yok Pardus'ta malesef.

Onu bakiyim nasıl çözerim.

Çarşamba 8 Mart 2006 14:01 tarihinde, Değer Muharrem şunları yazmıştı:
   Yanlış USB aleti seçmiş olabilirim komutlarla, pardon. Fakat Aşağıda
   daha iyi olduğuna inandığım bir gidişat var.

   1.      Önce Ev Dizinine kopyalayın 3117.ppd dosyasını
    mesela /home/unal

   2.      Sonra komut satırından
    gzip 3117.ppp
           su
   parola girin
           cp /home/unal/3117.ppd.gz /usr/share/cups/model/Xerox
           chown lp:lp  /usr/share/cups/model/Xerox/3117.ppd.gz
    /etc/init.d/cups restart

   3.     Sevdiğiniz Gözatıcıyı açıp http://localhost:631/admin adresine
           gidiniz
   4.      Add Printer seçeneğiyle devam ediniz,
   5. Name ve Description kutularını doldurunuz ve Continue
   6. Device seçeneğinden sisteminizin gördüğü yazıcıyı seçiniz.
    Mesela USB Printer #1 (Xerox 3117)
   7. Make: Xerox seçip Continue
   8. Model listesinde görebilmeniz lazım Phaser 3117'yi,
    görebiliyorsanız seçin ve Continue
   9. başarıyla bitirdiğiniz zaman 'Printer Verdiğiniz İsim
    has been added ' diye bir link çıkması lazım. Oradaki linke tıklayın
    ve Xerox 3117'nin sayfasına gidin ve Configure Printer tuşuyla
    ayarlarını yapınız.

   Bu şekilde olması gerekiyor. Lütfen bu gidişatı bir deneyebilir
   misiniz.

   DeÄŸer