[Pardus-kullanicilari] KDEInit ve Hatalı URL sorunları

Engin Uysal engin19 at gmail.com
8 Mar 2006 Çar 16:50:09 EET

Yok makina aniden hiç kapanmadı. ext3 kullanıyorum. Zaten Pardus ext3'de
çalışmıyor mu? Bir de takas alanı var tabii.

Tekrar kurma işi de Linux'un suçu değil, benim cehaletim. Sorunu
çözemeyince tekrar kurmaktan başka çare bulamadığımdan, yoksa
söylediğiniz gibi kesin çare vardır.

Kde ile ilgili tüm paketleri güncellemek için verilecek komutu biliyor
musunuz?

Saygılarımla,
Engin Uysal