[Pardus-kullanicilari] KDEInit ve Hatalı URL sorunları

Engin Uysal engin19 at gmail.com
8 Mar 2006 Çar 16:33:44 EET

Hayır ayrı bir disk bölümü yapmadım. Her zamanki ev dizini. Sorun sadece
onda değil, "sistem" ve "çöp" de çalışmıyor. Şimdi keşfettim; bir metin
dosyasına çift tıkladığımda KWrite'da çalışmıyor.

Üç kere tekrar kurdum zaten Pardus'u, bir daha kurmayı hiç istemiyorum
aslında ama o yöne doğru gidiyorum sanırım.

Saygılarımla,
Engin Uysal