[Pardus-kullanicilari] Xerox Phaser 3117

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
8 Mar 2006 Çar 11:15:20 EET

Forumda ve başka yerde xerox 3117 ile ilgili ne varsa okudum ve ne
deniliyorsa yaptım

Cd içeriğini bilgisayarıma kopyalayıp root olarak setup.sh dosyasın
çalıştırdığımda

Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: No protocol specified

setup.sh: line 143: 12981 İptal edildi           "$setup" "$@" 2>>$NULL
The setup program seems to have failed on x86/glibc-2.1

Please contact your Customer Support

Root olmadan çalıştırdığımda ise şifre girdikten sonra login prompt donuyor,
kapatamıyorum bile..
Hatta pardusu tekrar kurdum ama gene fayda etmedi. Güncel paketlerin hepside
yüklü
kolay gelsin

--
Cumhuriyet Üniversitesi