[Pardus-kullanicilari] xerox 3117 tekrar

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
7 Mar 2006 Sal 23:15:43 EET

Özür dilerim tekrar etmiş gibi oluyorum ama çok madurum..
Bir sürü meşguliyetim var, bilgisayar başında devamlı oturan biri
değilim ama biraz anlıyorum. Büyük bir hevesle pardus kullanmaya
başladım epey bir yol da aldığımı sanıyorum, formlardan bir sürü şey
öğrendim ve başardım. Ama bir yazıcı kurmak için bigisayar başında bu kadar
zaman harcarsam ben ne zaman işimi yapacağım, ne zaman yazı yazacağım,
bişiler okuyacağım? Akşam eve geldiğimde bile hala sorunları halletmeye,
nette bişeyler bulmaya çalışıyorum. Olmuyor, windowsa dönmemek için tüm
gayretime rağmen olmuyor. Belki ben linux mantığına çok uzağım, belki pardus
bizim gibi kullanıcılar için uygun değil, belkide windows her
olumsuzuluğuna rağmen kolay kullanımı nedeniyle bu kadar tercih ediliyor,
belkide windows bizi bu kadar kötü esir etti.
Sanırım microsofta sadece kızmakla olmuyor, pratik kullanılabilir pardus
yaratmak lazım... Belkide ben çok acele ediyorum..
Aldığım laser xerox phaser 3117 yi kuramıyorum.
Spadminde yazıcıyı listede görünmesede cd den 3117 ppd kullanarak
tanıtıyorum.
sh setup.sh komutunu verdiğimde şifre soruyor ancak şifre girdikten sonra
hem konsol hemde şifre onay ekranı donuyor ve sonuçta bişey olmuyor. Yazıcı
ekleme bölümünde yazıcımı usb kuyruğunda görüyorum, sonra yazıcımı listede
göremiyorum, diğeri seçiyorum ve cd içerisinden 3117 ppd yi buluyorum ileri
dediğimde yazıcı kurulamadı uyarısı alıyorum..bulabildiğim tüm yolları
denedim.. lütfen bir çare.
biraz uzun oldu ama napayım madurum..teşekkür ederim..

Dr. Ünal Özüm
Cumhuriyet Üniversitesi
Tıp Fak.
Beyin ve Sinir Cerrahisi AD.