[Pardus-kullanicilari] Wireless Modem

TUNCAY BAŞTÜRK parduspisi at gmail.com
7 Mar 2006 Sal 21:53:46 EET

Merhaba,
USR9108 Wireless modem aldım ama bir türlü çalıştıramadım.
Sorun şöyle;
Modemi, "KWifi"yi açarak hiçbir ayar yapılmamışken çalıştırdığım zaman
%100 çekim gücü gösteriyor. Fakat "192.168.1.1" den modem ayarlarını
yapıp sonlandırmayı tıkladığımda %100 olan çekim gücü sıfıra düşüyor (
çekim gücü sıfır olmasına karşın "KWiFi" den "ağları tara" tuşuna
bastığım zaman modemi buluyor)
Modemi Windows'ta çalıştırabiliyorum. Windows'ta yaptığım ayarlarla
Pardus'a geçtiğim zamanda yukarıdaki problemin aynısını yaşıyorum
Yardımlarınız için teşekkür ederim.

--
Tuncay BAŞTÜRK
Sınıf Öğretmeni