[Pardus-kullanicilari] openoffice yazıcı problemi ve açılış betikleri

özgür uncuoğlu ozgur.uncuoglu at fores.com.tr
7 Mar 2006 Sal 19:41:53 EET

pardus 1.0 da iki problemle karşılaştım.

birincisi , hp 3845 yazıcıyı zar zor sisteme tanıttıktan sonra farkettim
ki sadece kde tabanlı programlardan çıktı alabiliyorum.Örneğin firefox
veya open office den çıktı alamıyorum.daha doğrusu bu programlar belgeyi
cups a bile gönderemiyor.

ikincisi ise eth0 açılışta başlamıyor (rtl8169).bunun için init.d ye
veya başka bir yere açılışta sistemin okuyabileceği bir iki betik atmam
gerekiyor.Sorun şu açılışta çalışması için sh betiklerini nereye ve
nasıl yazmam gerekiyor.

İlginize şimdiden teşekkürler.