[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
7 Mar 2006 Sal 12:46:59 EET

Peki neden pardus-kullanıcıları.org.tr adı altında bir mail sunucusu
yapmıyoruz. gönderilebilecek mailler sadece mail listeleri ve bu mail
adresine sahip insanlar olsun. Sadece bu amaca yönelik olsun.

Öyle gigabyte yerlere ihtiyaç olmaz. Kişi başına 10Mb yeter. Birkaç bir aydan
eski mesajlarıda sistem otomatik olarak siler olur biter. Tabii bu arada
ulakbim' in kulağını da çekmek lazım ki, sunucu düzgün çalışsın.

İyi çalışmalar.

ihsan.

Serbulent UNSAL şunları yazmıştı: