[Pardus-kullanicilari] mudur.py ile ilgili

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
7 Mar 2006 Sal 10:59:34 EET

selamlar

bu bir hata mı bilmiyorum. ama yazmak istedim.
yeni init sistemini deniyorum(daha çok bunu kullanıyorum yalan olmasın) çok
güzel. iki tane durumu rapor etmek istedim

1. şu anda benim sistemimde xorg başlatıldaktan sonra mdnsd çalışıyor olmalı
ki boot geçtikten sonra ekran temizlendiği halde mdnsd ileilgili bir satır
tty1 konsolunda en üstte yer alıyor:

"mDNSDResponder (Energening build.........) starting" (olmayan ingilizcemin
kusuruna bakmayın)

2. bir ilginçlik yapıp apache ı da register komutunu kopyalayıp yapıştırarak
comar a ekledim (iyi h.. ettim) apache ı başlatmak için

service list
acpid           local  on  ACPID
alsa-utils      script on  Advanced Linux Sound System
apache2         server off Apache Web Server
cpufreqd        local  off CPU Freqd
cron            local  on  Vixie Cron
cups            local  on  CUPS
dbus            local  on  D-BUS System Messagebus
hal             local  on  Hardware Abstraction Layer
hotplug         script on  Coldplug Device Drivers
local           local  on  Custom startup commands
mdnsd           local  on  Zeroconf
openssh         server off Secure Shell Server
powersave       local  on  PowerSaved
sysklogd        local  on  Logger
xorg            local  on  X Window System
zemberek-server local  on  Zemberek Spell Checker

 sudo service apache2 start
Hata. err

nasıl apache ı buradan çıkartırım ? diye bir soru sorsam?

--
Ertuğrul Erata