[Pardus-kullanicilari] Çirkin görünen yazı karakterleri

Tolga Gülten totgulten at yahoo.co.uk
7 Mar 2006 Sal 08:40:53 EET

Aynı soruyu tekrarlayarak canınızı sıkmak istemezdim, ancak yazı
karakterlerimin çirkin görüntüsünden kurtulamadım. Ekran kartım nvidia ve
gerekli paketleri (nvidia-glx) pisiden alıp kurdum. Pardus wiki
sayfalarındaki tüm makale , SSS ve Nasıl bağlantılarını okudum ve tasma ile
Görünüm ve Temalar / Yazı tipleri ayarlarımı bu sayfalarda yazıldığı gibi
değiştirdim. Firefox için ChromEdit düzenlemelerini yaptım.
Bu durumda birçok menüde sorun çözüldü gibi ancak tcl/tk ile oluşturduğum
pencerelerde , Emacs içinde ve Yönetici moduna geçtiğim program ekle kaldır
penceresi içinde karakterler hala çok çirkin.
Ne yapmam gerekiyor?

Saygılarımla
Tolga Gülten