[Pardus-kullanicilari] Open Office'in açılışını nasıl hızlandırabiliriz?

Halilibrahim KISAKESEN bioibo at gmail.com
7 Mar 2006 Sal 02:09:32 EET

Pardon Open-Office'in açılışını hızlandırmak mümkün mü? Bir arkadaşım
bahsetmişti. Forumlara baktım pardus-wiki'ye baktım am bir türlü bulamadım.
Bir de Abiword programı pisi deposuna eklemek gibi bir fikir var mı. Çünkü
Abiword oldukça hızlı çalışıyor ve oldukça light (hafif) bir program, iki
sayfalık ödev yazarken Openoffice gibi kitap yazmada kullanılabilecek bir
programla uğraşmak yarım saat açılmasını beklemek gereksiz geliyor bana.
Hızlı ve etkili programlar da çoğu zaman işi görebilir.